Bloomberg Businesweek
Bloomberg Businessweek jest częścią Bloomberg Media Group, biznesowej marki numer jeden w Europie, docierającej do 6.8 miliona najlepiej zarabiających ludzi. To większe dotarcie od Financial Times, CNBC, tygodnika Time, The Economist czy Wall Street Journal.* Rozpatrywane wszystkie media razem, telewizja Bloomberg, formy drukowane i platformy cyfrowe stanowią nieocenione i niezbędne źródło informacji dla najbardziej wpływowych ludzi na świecie.
*Źródło: IPSOS European Media & Marketing Survey (EMS) 2014
Prenumerata Bloomberg Businessweek oferuje niezależną i niepowtarzalną relację ze świata biznesu. Z prenumeratą będziesz na bieżąco dzięki artykułom o przemyśle, finansach, polityce, gospodarce, rozwoju technologii i modzie. Artykuły zawierają informacje o wszystkich głównych graczach między innymi takich jak: Akio Toyota z Toyoty, Satya Nadella z Microsoftu, Tim Cook z Apple’a, Jack Ma z Alibaby, Mark Zuckerberg z Facebooka czy Rebekka Bay z Gap.
Bloomberg Businessweek relacjonuje wydarzenia z różnych branż, gospodarki, polityki, rozwoju technologii, energii oraz kultury i mody. Ostatnie tematy to m.in.: próba ożywienia brazylijskiej gospodarki przez Prezydent Dilmę Rousseff, bezrobocie wśród młodych w strefie euro, zakupy online w Rosji, kasyna Makau, WhatsApp i jej azjatyccy rywale, najlepsze szkoły biznesu, zmagania Japonii z deflacją, kryzys Bitcoin i jak branża zabawek dla dzieci ewaluuje poprzez filmy.
Typ prenumeraty | wartość | ilość wydań | |
---|---|---|---|
1 | Prenumerata roczna | 299 zł | 50 wydań |
2 | Prenumerata 6 miesięcy | 199 zł | 25 wydań |
Decydując się na zakup w prenumeracie zyskujecie znaczne oszczedności od ceny sprzedaży egzemplarzowej i gwarancję utrzymania ceny przez cały okres trwania prenumeraty! ZAPRASZAMY!