Oferta
Etapy w procesie optymalizacji
Wspieramy naszych Klientów w całym procesie zarządczym i wdrożeniowym:
- Ewaluacja statusu (mini audyt) całej organizacji lub wybranych obszarów
- Badania i analiza sytuacji oraz raport z wnioskami i rekomendacjami działań
- Prezentacja i dyskusja z Zarządem wniosków i rekomendacji z raportu oraz wybór kluczowych działań dla realizacji celów biznesowych
- Opracowanie lub weryfikacja i udoskonalenie strategii firmy (lub wybranych obszarów), omnichannel-mix i planów działania
- Aktywne uczestnictwo we wdrożeniu i realizacji założonych działań
- Ewaluacja efektów i wskaźników biznesowych po procesie wdrożenia
- Outsourcing funkcji marketingowych i/lub HR do ekspertów Perfect Ideas lub dalsze wsparcie doradcze
Klient może skorzystać z całego zakresu działań optymalizujących biznes lub wybrać nasze wsparcie w ich dowolnym etapie.
Zysk klienta
- OBNIŻENIE KOSZTÓW
- OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
- ŚWIEŻA PERSPEKTYWA „OUT OF THE BOX”
- WIEDZA I DOŚWIADCZENIE EKSPERTÓW
- WZROST EFEKTYWOŚCI I ZYSKU FIRMY